Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-25  |  Tid: 01:49:54

Fotosession på G..!



Höhö, nu har det pratats lite om en foto session inom kort :D
Så nu ska det väl fasiken bli av också ;P Så ofta som vi pratat om att köra en session.
Det ska bli nice.. man får ju massa bra inspiration när man ser bilder från Sandra Reiche ^^
Så det ska bli spännande och se vad det kan bli. Har ju bästa fotografen som skall hjälpa mig. Min bästa vän Angelique är det som håller i kameran. Så det kommer bli awsome!
Nöjer mig ju inte med suddiga bilder, fast när hon tar bilder så blir dom bra, vi har fotat ihop förut. Och är helt klart nöjd med bilderna ^^
Vad det blir får ni kanske se om jag lägger upp bild på bloggen.. :P


Idag så blir det jobb.. ^^ Klockan 14 börjar jag och vet inte riktigt hur länge jag ska vara kvar där. Men det återstår att se.
Får ju inte njuta av solen som jag så gärna skulle vilja göra idag.. Kunna steka och bättre på färgen som man FAKTISKT börjar få...

Hörs senare !
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback