Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-13  |  Tid: 19:15:30

Förkyld... Igen....


Yeah!
Klockan ringde runt 7,20 idag, en timmes längre sovmorgon än igår. Riktigt skönt, förútom att Skruttan väckte mig runt 5 där en sväng och tyckte det va dags att gå ut. Den katten borde verkligen inte ta sitt jamande i bruk förän hon vaknat helt.. piper mest till jam.
Störda lilla kisse ^^ Men hon somnade allt om bredvid sin matte som hon alltid gör. Så mysigt så!

Det är konstigt hur lätt jag somnar nuför tiden ;P tänker på en speciell grej å sen bara tvärslocknar jag. Men skönt äre!

Men men, pallrade mig iväg till Engelskan efter lite om å men, va ju katastrof när ja upptäckte att jag inte hade några fickor på min aoutfit först.. Så va tvungen å jara rätt på ett par mysbyxor med ficka.. ett riktigt jäkla dilemma. Jag måste ha mobilen antingen i fickan på tröjan eller byxorna..
Mest för att Pelmatic kan ju ringa om jobb å det vill jag ju inte missa.

Kom iväg mot skolan, skulle ju ha Engelska, lyssna på nåe grejs och sen skriva en summering av vad vi hört.. Får väl se om det blir goskänt, skrev iaf 3 sidor, en sida om varje person typ.. Så vi får la seeeee. Och sen har läraren mage att undanhålla information från en så man inte kan göra uppgiften för morgondagens lektion!!
Fy faaaan va arg jag blev!
Jag är inte nådig när jag blir arg.. oj oj oj... !!
Hemska människa!

Jag och Angelique åkte till OK/Q8 och tog oss en korv o dricka att käka te frukost. Mums säger jag bara!
Sen så for ag in mot Örebro igen för lite jobb..
Lika trevligt idag md, lite barn, många sjuka.
Tror ni inte jag har gått å blivit förkyld igen eller??!!
Fick beröm idag för att jag gick och tog in en liten sovande kille när han vaknade å flaxade med armarna ute i vagnen :D "Du gjorde helt rätt som tog in honom" :) Glad man blir över sånt.

Fick gå hem runt 14.15 idag. Sköönt. En av fröknarnas barnbarn va där, stört skön tjej!
Och imorrn ska jag va på samma förskola, fast på en annan avdelning. Mellan 12-6.30 ^^ Wiie!
Angela frågade om jag va ledig imorrn, hade tänkt å gå på lektionen i litteratur och lyssnat på dom andra eftersom man inte får framföra sitt eget tyvärr.
Men när jag sa att jag va ledig fram till 14,30 så sa hon att det inte va nåt, så då frågade jag när passet skulle börja.. å när hon sa tiden då sa jag att jag flyttar på det jag planerat och tar passet istället. Då blev Angela glad och sa att det va jätte snällt av mig ^^
Jag får ju dessutom va kvar på den förskolan liksom :D Å va på annan avdelning å lära känna dom å deras barn :D bara bra för min del för då får jag ju kanske komma tillbaka dit igen.

Har sovit i soffan nu typ två timmar. Sköönt, tror det var välbehövligt.
Fick en kommentar i bloggen som visar på mogenhet och ett vuxet beteende, det gillar jag skarpt. Jag drar gärna ett streck över det hela. Och det har jag skrivit i hennes blogg ^^

Nee, nu äre snart Mem o Zin dejt med Angelique :D Ska bli gott.
Och för er som är nya läsare av bloggen så är Angelique en av mina bästa vänner. Dejt vette fan vart det kom ifrån, men det va väl genom msn när vi satt å dividerade om vi skulle åka iväg å käka o nån av oss frågade om denne ville gå på dejt.. Så jaa..
dejt it is ^^

Jag tänker på dig hela tiden! Det är helt sjukt.
Blir så glad :D

Nu har jag bubblat på om allt möjligt om dagen å lite till ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback