Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-19  |  Tid: 20:51:29

En helt okej tisdag



Det blev inget pluggande med Emilie idag.
Det hade väl inte varit en sån bra dag för henne och Ian idag på deras möte.
Hoppas och håller tummarna för att det löser sig!

Jag blev lite halvdepp under dagen, och gick då å la mig i sängen och tänkte inte gå upp alls. Men så blev jag sugen på att åka in till Kr-hamn och kolla hur Maxi blev eftr de byggt upp det igen. Och det vart ju riktigt nice om man säger så :)
Blev sugen på en mini mini klotgrill, så synd att man inte får grilla på balkongen, vääldigt synd! Annars hade jag köpte en, vore ju as nice att ha en liten grill på balkongen och grilla lite kött. Sitta vid bordet och äta mat, med en kall cider till.. Underbart!
En mini grill kväll liksom. Jaja, får väl se hur jag gör.. Ilband kan man väl va liite olaglig, å såå mycket ryker det inte när man sätter på locket.

Men det blev lite smått å gott.. nya leksaker till kissorna som blev uppskattat, och pringles chips till mig :D
Å en del till. Hittade frukt müssli som va glutenfri. Härligt! har ätit den förut och gillar den.
Köpte två nya nagellack också, eller såna där krackeleringslack :D Och målade först grönt lack under sen svart krackelering. Vart riktigt snyggt ;)


Och så fick jag på mig min gråna mini kjol idag! Överlycklig! Det går verkligen åt rätt håll nu. Underbart!
Man blir så glad när man får på sig kläder man inte kunnat ha på ett tag. Super duper toppen bra!
Det nya mörk lila linnet och svarta tights till :)



Köpte även den nya Harry Potter filmen. Nice nice, ska nog kika på den ikväll :D Efter Big Brother :)
Är sugen på lite mat just för tillfället, men Desperate Housevives börjar ju snart.... Hmm hmm, har varit sugen på spaghetti och köttfärssås flera dagar nu...
Får se hur jag gör.. :D

Jag undrar hur många av alla vännerna på FB som ska till Elmia på lördag då.. :P Ska bli roligt å se. Haha.. ;)
En annan ska va henna och dyrka solen, ska vara kissevakt åt Veronicas katter när dom är i skåne ^^

Nu avrundar jag här!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback