Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-15  |  Tid: 21:50:44

Äntligen Helg!




Jag mår så bra just för tillfället.
Så otrooligt bra!
Och det är tack vare en speciell person. Känns så underbart toppen. Inte känt såhär på bra länge.

Nu är papprena på denna lägenhet fixad med. Underbart!
Och pengar är överförda på mitt konto. Wiihoo!
Blir en smula rikare på måndag, men är lite grejjer som skall tas om hand om då med.
Men jaa.. :D Det känns så skönt.
Är riktigt taggad för denna flytt. Ska bli så himla gött. :D att sova första natten i en ny bostad är riktigt nice.

Så nu börjar det fixa sig med saker å ting.
Är bara ett sommarjobb som skall fixas.. Men har väl 2 på g. ^^
Men ska väl kika å söka litte till. Det skadar ju inte.
Har ju hela helgen på mig.

Så jaa, det händer grejjer mest hela tiden här tycker jag.
Och jag är så himla sugen på att åka ner 45 mil snart snart snart!
Längtar!

Blev lite shopping på stan idag, köpte en ny hood tröja på rean. Titat på den ett tag så idag fick det bli den :D Så köpte jag lite smink på rean :D En ny mascara samt en palett från IsaDora, Snow Fairy heter paletten.
Och igår så köpte jag nya snoddar och hårband på Kicks.
Imorgon blir det Marieber tillsammans med Angelique och Susanna :) Ska bli mysigt. Blir nog lite shopping där med. Ska kolla efter en ny väska, långa linnen på hm och kanske om de har fått in någon snygg kjol med..? Hmm, det märks vad man hittar. Men har tillåtit mig att shoppa loss lite iaf :D
Så vi får väl se.. Bild på vad jag shoppat kommer.
Får väl lägga ut allt på amma gång då, dagens/gårdagens shopping samt morgondagens.

Ja ja.. Nu blire snart Big Brother å sen kanske man kan somna i skaplig tid då vi åker runt 12 imorrn :D Niiice!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback