PartyLite  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-16  |  Tid: 21:38:06

PartyLite


Jag skrev ju att jag skulle lägga upp lite bilder på mina PartyLite produkter.
Eller ja, några av dem då. Har ju samlat på mig en hel del under de två år som jag varit konsult.
Men tänkte iaf lägga upp lite av det som är aktuellt i alla fall :)

Bilden ovan är en ny produkt i sortimentets höstkatalog. Kärleks huset. Det står ordet kärlek på huset på olika språk. Jätte sött och fint, ger fina skuggor. Kostar endast 159 kr nu i september.
Nu så verkar inte bilduppladdningen funka. Så det blir inte fler bilder i detta inlägg. Får ta det en annan dag istället.

Jag är ju som sagt Konsult. Det vill säga att jag har visningar/ljuspartyn. Jag är inte värdinnan utan jag är den som pratar om produkterna osv. Och jag kan tänka mig åka en bit upp i landet. Eftersom jag har sällskap i Avesta, och då kan jag säkerligen stanna till där och sova över natten om det blir för tungt att åka hela vägen hem. Och det gör då att jag kan tänka mig att åka en bit.

När man är värdinna så har man ju vissa fördelar. Man får ett produkt tillgodohavande på hela försäljningssumman. Och man får handla speciella erbjudanden till förmånliga priser. Och man har chans till att få fina bokningspresenter kostnadsfritt om vännerna bokar en egen visning. Så fina förmåner finns det.

Varje månad har PartyLite en erbjudande flyer med produkter till reducerade priser. Och det är allt mellan produkter och ljus. Paketpriser osv.

Alla vill ha gratis produkter. Ingen säger nej till det. Så jag tycker att om du är sugen på en visning men lite osäker, så hör av dig så kan vi prata mer om det. Det kostar inget att ha en visning. Det går väldigt fort. Du får chans att bjuda in alla dina vänner.
Så ta chansen att boka en visning =) Du kommer inte ångra dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback