Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-14  |  Tid: 19:20:58

Örebruu


Ja där hamnade man idag. Tillsammans med Emilie och Ian. Det är kul att umgås med dem :)
Händer alltid något då. Vi åkte te Örebro för att de skulle ha en extern hårddisk till Emilies dator. Eftersom den går så segt pga hennes "miljontals" bilder, och att hon inte har diskfragmaterat den eller rensat den på onödigt som inte gör nån nytta.. typ diskrensning som finns att göra.
Så ja, det blev en sådan från MediaMarkt på 1 TB. Stooort.. =D

Vi åt på Max också, sen så gick vi på IKEA. Köpte ett Paraply och en juldoftande tvål. Lånade hennes Family kort ;) Hehe.
Sen blev det Grizzly, Toys'Rus (stavning) och vi blev väl lite nostalgiska, Emilie och lekte med hundar och hästar när vi va små, vi hade fullt av dom. Och så hittade vi ju såna där med. Men mycket mer välutvecklade och välutfomade. Haha. Minnen som kommer tillbaka. Mycket skoj man haft när man va små.

Skulle städa nä ja kom hem, för att jag eventuellt inte skulle va hemma i helgen, då skulle ju pappa va kattvakt. Men det blir att va hemma. Jag mår ju pissigt illa fortfarande. Men fick iaf i mig nästan hela hamburgaren på Max, tog med glutenfritt bröd så jag inte åt något som jag inte får äta.
Men men.. Hoppas snart det går över.

Imorrn så blie två intervjuer.. ^^ En i Karlskoga, dom ringde idag och fråga om jag kunde komma på intervju. Och så den i Örebro då. Men jag hoppas på den i Örebro :D Vill verkligen! Även om det blir en bit att pendla då.. Men men.. Får väl se det som en investering. Eller nåt.

Aja, nu blire att chilla, Lyxfällan om 40 minuter :)
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback