Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-13  |  Tid: 10:53:01

Go'Morron


Ja det är inte ofta jag ä vaken såhär tidigt, när jag får ligga kvar å sova ett tag till om jag vill.
Men kände väl att det va dags att gå upp. Orkade inte ligga i sängen längre.

Svar till Anonym: Nej jag är inte gravid. Har redan testat mig.

För den tanken slog mig också när ja mådde så illa.. Men åkte iväg och fixade ett test och det visade negativt. Men det är ju helt okej att undra :)

Idag så blire nog lugnt. Får se när Emilie hör av sig. Får se om vi skulle åka in till K-hamn på marknad. Eller om man ska ta å åka någon annanstans ;P
Funderar på någon annanstans... Vore ju rätt mysigt.

Nee, nu ka ja försöka äta något.. Ost kanske.. Alltid nåt. Haha.

Hörs sen! Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback