Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-13  |  Tid: 21:04:37

Tillåt mig att skratta....


Hade fått en kommentar i bloggen av en viss person.. Oj oj oj. Jag kan inte låta bli att skratta åt den.. Haahaha!!

"du e så grymt ful, jag skulle kunna spy varje gång jag ser dig. inte konstigt att ingen kille vill ha dig. du är ju så grymt desperat efter en kille att det är synd om dig... snälla bara gör en skönhetsoperation så iaf omgivningen klarar av dig..."

Om jag är så ful, läs inte bloggen, då slipper du se min bild... Och visst, betalar du så kan ja väl ändra på ett å annat.. Men det tror ja nog inte att du har råd med. Inte billigt å göra operationer.
Å den enda omgivningen som inte verkar klara av mig är DU. Och tydligen klarar du inte av att hålla dig från bloggen heller.

Ska du läsa så kan du iaf hålla käften å hålla dina kommentarer å tankar om mig för dig själv. Jag har inte skrivit nåt till dig och kommer inte göra det heller. Vi har inget mer att säga varandra. Lev ditt liv så lever ja mitt. Å bry dig inte om vem ja träffar å inte träffar.


Annars idag så har det varit en lugn dag, somnade väl vid 4 inatt/imorse. Så man va väl skapligt trätt när man gick upp.
Har varit uppe hos pappa å käkat mat, grillat är godast :D Fläskfile med pommes å mango raja sås.. Mums mums. Kikat lite på tv, de visade nåt litet maraton på MTV med tjejer som är 16 och gravida..

Imorrn blire att åka upp till pappa på Fars Dag å "fira" honom. Ska även upp på vinden å kika bland alla grejjer som är mina där, vad som ska va kvar å vad som kan slängas.
Å så blire ett besök hos mormor. Ska bli trevligt :)

Nu säger vi Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback