Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-07  |  Tid: 12:44:38

Söndag


Jag vet inte om ja ska säga härliga söndag :P Eller om jag ska säga nåt annat.
Men solen skiner ju ute iaf. Och det är skönt. Men det är lite småkyligt. Fast det får man ju räkna med vid den här tiden på året.

Ja kvällen igår blev ju lyckad om man säger så. Hade det super trevligt, förutom vissa sms som skickades till mig. Men jag tänker inte gå in på några detaljer.
Det är det ingen som har med att göra här på bloggen.

Men ja, kvällen i övrigt va massa trevlig. Gör gärna om det. Va ju inte så långt att gå hem. Sånt gillar jag.. ;P



Idag blir det besök av pappa å Carina, de ska hälsa på katterna, typ iaf. Så det blir att städa iordning i köket, tömma kisselådor, dammsuga och torka av lite grann. Så blire fint fint och de kan dricka lite kaffe.
Och sen senare blire ju BingoLotto hos Angelique :D Det är alltid lika mysigt att sitta å umgås med henne, skratta och beklaga oss över saker å ting.
Sen så blire att se sista Grudge filmen. Massa treeevligt :D

Så jaa, det är min söndag. Ska väl försöka få in litte mat däremellan också ;P

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback