Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-30  |  Tid: 16:26:48

Peace on earth..

 
Eller jaa, iaf mellan Karlstad å Karlskoga. Men det är bra grejjer det!! :D
Nu kan man ju åka in te K-stad utan att bli överfallen iaf ;) ;) Haha. Känns skönt det.
Nej men det känns bra. Inte bästa vänner å inte ovänner. Nåt mitt emellan iaf. Snälla å söta flickor ;)

Blev fan sugen på å spela mitt gamla mario när ja såg bilden på din blogg ;P Så det fåre nog bli att nörda ikväll te lite Tortilla Chips från Willys med barbeque smak å min älskade pepsi ;P Före å efter Greyyan kanske :P För ja orkar då inte ställa mig å köra step på balance boarden idag. Huvudvärk.

Vaknade ju imorse med värsta dundervärken, men tänkte ja skulle försöka mig iväg iaf, jag är ju typ den enda som finns i Karlskoga som kan ta morgonpassen, så fy bubblan om ja är sjuk. Men jaa, när ja kom te bilen så hamna det en uppkastning i snön, sparka över lite snö, å knalla in igen. Migrän, halva synfältet på höger öga försvann. Yeeej liksom. Sova sova sängen. Ja tack!
Nu mår ja väl lite bättre.. Tur det.. Hatar migrän, mår så jävla dåligt. Man kan nog jämföra det lite med mensvärk. För man mår precis lika kasst å vill att hela världen ska fösvinna.

Ska försöka slänga ihop lite mat, blir att skiva lövbiff i skivor, bryna i stekpannan, krydda med olika kryddor, sen i med en klick tomatpure å blanda om, sen Heinz Chili Sauce en klick av det med, blanda mer å sen i med matlagningsgrädde å låta det puttra ihop sig lite. Å ha ris till ^^ Gud så gott det blev igår, låter kanske inte gott för fem öre, men det blev det faktiskt. =D Så det får det bli idag.
Å så siktar jag nog på Tacos i helgen. Inget går upp emot det, en kryddad köttfärs (1½ påse till typ 400 g köttfärs) å sen massa grönsaker till det.
Tycker det borde finnas glutenfria tortilla bröd. För det är ju så gott å bara rulla ihop ett bröd överfyllt med gott å sen moffa :D Låter väl som värsta matmonstret men jaa.. tacos det är underbart.

Ska ju träffa Marcus i helgen igen antar jag. Han va ledig lörda å sönda. Så då blire väl filmkväll antar jahg :) Trevligt trevligt. Han är iaf ingen idiot som man vill ge en hård jävla pungspark å köra i en gaffel i örat på..... Till skillnad från Mr C.
Har en knäpp katt här också just nu, hon tror seriöst att det bor något under mattan.. så håller på å spöar skiten ur den... Lilla Skruttan.. Inte lätt när man får för sig saker å ting ;P
Orkade ner på stan med Angelique idag med, å kollade på den där klänningen med dragkedja i skinnimitation på Lindex.. så underbart snygg.. :D Men kostar 399... =/ Alexandra har inte råd. För Försäkringskassan är ett par jävla fitt klappmongon som inte kan ta beslut. Utan ska krångla runt hela tiden å skicka papper hit å dit.. Så jaa, leva fattigt fattigt fattigt... Å när ja får pengar så finns den säkert inte kvar... =/ Så ja, tekniskt sett vill jag ha två klänningar som kostar 399 kr st... dvs 798 kr (har aldrig varit en klänning människa förut) Men när man tappat 4 kilo på en månad å ska ner ytterligare 6 så blir man ju lite snyggare.. (Nej, jag är inte nöjd med min kropp, inte sen vågen helt plötsligt ställde sig på ca 70 kilo när mitt mål va att gå upp te 60) Då blir man lite less.. Även om man får höa att man är fin ändå, å söt å bla bla.. Men man ska ju va nöjd själv också.

Detta får avsluta detta inlägg, är trött å har huvudvärk. Mat va det också jaa... Hmm blev mycket prat om allt möjligt. Men det kan behövas ibland. Man måste få ur sig saker å ting ibland för att må liite bättre. För i nuläget så mår jag inte bra för fem öre. Är liite fö mycket runt omkring.
Men beslutet om att sluta fred får mig att må lite bättre ^^

He en bra kväll! Pussas mycket och kramas länge.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback