Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-29  |  Tid: 01:28:23

Film å Donken :)



Ikväll så blev det att se Killers hos Marcus. Det va trevligt :) Fick mig många goda skratt. Riktigt nice sällskap :D Gillar lättsamma personer.
Det va en helt okej film. Inte den bästa ja sett med varken han eller henne. Fast ja, hon har ju gjort sig bäst i Greys Anatomy. Alltså, Kathrine H (kan inte stavning på efternamn) och Ashton Kutcher. Så ja, nu vet ni vilka som är med. Inte den bästa filmen med dom tycker jag. Finns bättre. 

Så ja det va trevligt. Blir väl snart igen antar jag :)

Vi åkte även till Donken å käkade lite mat, hämtade upp Angelique, eftersom vi talat om en Donken dejt. Så ja, vi blev tre pers som satt å käkade mat å skrattade. Dock höll ja väl på att dö när ja satte cola i fel strupe. Haha. Oj oj oj... Kul å bra att det va samma humor hos alla tre ;P

Ska upp klockan sex, iväg å jobba igen. Ny arbetsvecka. Yeej, jätte skoj. NOT! Men ska ringa upp Pelmatic också. Se vad de har att erbjuda. Så blire att överväga lite.


Va det mig du mena så lämna en kommentar i så fall. (Det går)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback