Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-17  |  Tid: 18:20:06

Trivs bra!


Gud va tiden gått fort här.
Kom ju hit i torsdags kväll, eller ja, sen kväll efter att man åkt lite fel och vilse.. Men men, tack vare bror så hamna man back on track igen. Men fyyyyyy va det började regna och verkligen vräka ner. Ingen höjdare alls. Jag hatar å åka längra sträckor när det regnar som tusan. Men det gick ju bra ändå.
Det har varit lugnt i alla fall.. gör mig inget, ibland behöver man inte göra massa saker utan det räcker med att bara vara.

Har väl inte så mycket att säga just nu heller så. Tänker fortsätta att bara vara å njuta av sällskapet. Eftersom man ska åka hem imorgon.. Usch och fy! Vill inte. Men men. Sånt är livet. Får väl hoppas på att den andra delen vill fortsätta ses.. så man får se vart saker och ting leder. Men jag vet v ad jag vill iaf.

Nee, nu blire att dra iväg en sväng.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback