Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-24  |  Tid: 01:19:20

Uppesittar kväll :) GOD JUL!


Jaa, detta året blev det uppesittar kväll hos Angelique :) Mysigt värre! Och massa goa skratt som vanligt!
Jag vann inget, men på ettans bingo va jag ett nummer ifrån att vinna 2 sverige lotter, båda raderna som fanns med Sverigelotterna..
Och på tvåans bingo, där kunde jag vunnit en Volvo V50

Rackarns säger ja bara!! hade jag vunnit den hade ja bytt in den, köpt en liiten bil kontant istället och fått kontanter för bilen.
Men men, säger grattis till Angelique som vann en ny Bingolott på sista chansen, nummer 33 ^^ (Lite avis, jaa, givetvis för det är andra gången hon vinner när vi spelar. Hehe)


Annars idag så har jag varit ute i julhysterin! Jag lär mig ALDRIG att va ute i god tid. Den sista julklappen köpte jag runt 19 idag.. På Willys.
Den är till mormor och Josef, ost, vindruvor och kex :) Alltid uppskattat.
Och så va jag med pappa på Milano och käkade kebabtallrik. Gott gott :)
Iväg till mormor å hämta pengar för att åka till OK/Q8 o köpa presentkort till Josef. Mormor tar sig ingenstans själv så då fixade jag. Lite dumt om Josef ska köpa julklapp till sig själv liksom..
Sen iväg till världens kaotiska "köpcenter" skulle in på ÖoB å kolla julklapp till min bror, då Elgigantens webshop inte höll sitt löfte att det skulle va leverans INNAN jul om man beställde den 21/12 före kl 15. Jag beställde kl 13,05.

Hittade det ja skulle ha och skulle bege mig tillbaka till mormor. Men jaa, på parkeringen får man ju stå o vänta för att folk VÄGRAR släppa andra vidare för att själva få komma ut därifrån.. hatar såna människor. Men så va d en snäll person som släppte mig före å ja vinkade en före mig på andra sidan. För där hade det samlats bilar som ville ut.

Förbi Sandviken å hämta upp Angelique, bege oss till faster för att hämta pengar, sen till Coop.
Å SEEEEEN Hem!
Börja baka julgodis, tre sorter. Marknadsgodis, såna där bruna nougat vet ni.
Sen "snickers" och så blev det cornflakes choklad.

Å jaa, efter allt det så blev det en lugn kväll hos Angelique som ja skrev ovan. Uppesittar kväll med BingoLotto.
tyvärr kom inte mitt rim med :( Buhu. Men men, klarar mig ändå.

Julafton nu då, sen 1 timma o 17 minuter tebax när ja skriver detta.
GOD JUL på er alla :)
Idag blir det att åka till mormor å få julklappar.
Och vid 16 ska vi äta uppe i Huset :)
Efter mat och lite socialande där så blire en trevlig avslutning på kvällen hos Angelique :) Mysigt!

Så jaa.. Från mig å Kissarna till er där ute.
en riktigt
GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback