Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-15  |  Tid: 18:22:24

09 - Min musiksmak


Hopp, då har vi kommit till musik då.
Vilket är jäkligt svårt, för jag är en all ätare när det gäller musik. Lyssnar på det mesta.
Det som jag tycker är bra alltså. Pop, rock, hip hop dance/trance.. Allt möjligt.
Det jag inte lyssnar på är hårdrock/deathmetal.. sån där musik som man inte hör vad de sjunger utan bara skriker å har sig... Det är nåt jag ratar.

Det är mycket varierat... Nu är det mycket:
Nightcore
Nelly Furtado
Linkin Park
Miley Cyrus
Rihanna
Takida
Brukar lyssna på Digster på Sporify
Å Topplistan med så är ju mycket blandade artister där..

Så jaa, en allätare heöt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback