Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-08  |  Tid: 14:36:44

02 - Min stora kärlek


Jahaa, så va det en sån sak att skriva om då.. Skit svårt!
Meen, jaa, jag har träffat en hel del killar under åren ´när ja började intressera mig för killar.
Visst, en del av dem har ja inte träffat utan bara pratat med över nätet..
har två stora kärlekar om man säger så, en som blev över nätet och en som ja träffade och faktiskt haft ett stadigt förhållande med.
Jag skulle kunna skriva att D va min stora internet kärlek, för ja, vi pratade länge å kom varandra riktigt nära, alldeles för nära nu på slutet.. Men han är icke den stora internet kärleken faktiskt. Utan det är en annan kille, som verkligen fångade mig, hur sockersött och sliskit det nu än låter. Han bodde i Öresundsbro, nåt område där bortåt. Å hette Erkki. Ja, finskt, men han va både snygg söt och hade en riktigt trevlig tvättbräda på magen. Och alla prat vi hade, sms å allt möjligt. Men sen så bara bröts kontakten. Poff pang bara sådär..

Min stora kärlek, han bor i Avesta. Och träffade honom via Lunarstorm, han hade varit inne på min sida och kikat, så jag frågade givetvis om han hitta nåt intressant. Och jag tänker på det än idag vissa gånger, hade jag inte skrivit till honom så hade vi säkert inte ens träffats. 
Vi började prata och alltid när ja hör break my stride så tänker ja på honom, för det va första låten han skickade till mig. 
Hade en vän i Hallsberg, eller har, hon hade sin tjej där uppe i Avesta. Så när jag va där på ett lov tror jag det va så bestämde vi oss för att åka upp till Avesta å överraska honom och henne. Och då skulle ja få träffa honom. 
Sagt å gjort. Vi träffades, och jag sov hos honom samma dag vi sågs, med mysbyxor och en t-shirt. Haha. 

Sen så blev det väl lite av å till, visste inte om han ville ha mig så han velade runt där å typ svek mig tre gånger, lika ledsen varje gång, men ack så kär å ja ville ha han så gärna. 
En torsdag veckan innan midsommar så fråga han om han fick komma ner, pappa och Carina va väl lite skeptiska till det men sa okej. han kom ner. och stannade tills på söndagen. 

Sen åkte jag upp till honom på midsommar, och den 26/6 blev det Rickard och Alexandra. Lycklig tjej! Verkligen lycklig tjej! Jag hade fått det jag ville ha. Så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback