Köpa/Vill ha  |   Kommentarer (0)
Datum: 2014-03-08  |  Tid: 01:10:16

Dagens VILL HA!

 
Ni vanliga dödliga Svenssons förstår nog inte varför man skulle vilja ha just detta.. När det finns massa annat som är roligare typ kläder, skor, bilar, ja allt annat än just detta.
Men det är min passion, som åter väckts igen. Nu ska det banne mig inte dö ut som det gjorde i lägenheten, men nu har jag ett eget rum där nere att grejja i så det ka nog bli bättre :D Mer plats o snart kommer våren o sommaren med sol och ljus! Och har ju dörr ut i det rummet så då kan man ju öppna o vädra o gå ut i solen en stund eller så :D Tömma ut akvarievatten i trädgården :P
 
Men aja, åter till vad jag vill ha just nu.
Dessa!
 
Massa akvarieväxter!!
Håller ju på att fixa å greja inför mina fina kampfiskar som jag ska åka å hämta nere i Tyskland på fredag. Blev lite knas med att skicka dem från importören. Så ja det blir till att åka ner o hämta dem. Men som tur är så har jag en vän med mig som också ska hämta sina. Så det blir en road trip det :P
Men vore nice med massa växter o kunna inreda kamphanarnas olika fack i akvarierna, delar av det med glasskivor som jag sätter frostad plast på så de inte ser varandra. Varje hane kommer ha ca 25 liter att simma på så det blir värsta lyxhemmet för dem :D
Någon som vill klicka hem dessa växter åt mig? De finns på akvarieplantor.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback