Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2014-01-22  |  Tid: 11:17:56

Morrn morrn i stugorna!

 
 
Ja det är sannerligen en morgon vill jag lova!
Varit vaken sen halv åtta och sovit jätte konstigt inatt.. :/ Aja, det är väl bara gilla läget och hoppas på att man kanske kan få sig en liten powernap senare idag. Kanske.
 
Nu händer det grejer här äntligen!
Skolan börjar nästa vecka med telebild föreläsning, spännande, i min nya klass på distans. Jag är faktiskt lite taggad! Ska bli så skönt att komma igång igen.
Hoppas dock att jag inte behöver studera så länge utan studiemedel. Men ska försöka inflika att poäng kommer inkomma ganska snart så de kanske kan göra ett undantag. Men vi får se.
 
Huset börjar sakta ta form som jag skrev i förra inlägget. Idag ska vi fortsätta med städning är det tänkt. Göra rent kattlådorna helt, dvs byta ut sanden o skura rent dem.
Sen ska jag göra rent inne på toaletten så det luktar gott o blir fräscht. Så får vi väl se om det blir en sväng om med dammsugaren och moppen med. Så ja, nu börjar det äntligen likna ett hem, ska försöka få upp lite gardiner i kattrummet med så det blir lite trevligare där inne också, inte bara en lampa som står i fönstret. :D
 
Jag har också lagt en beställning på en laddning med polkagrisar, strutar och remmar som skall säljas lite från hemmaplan, ett sätt att försöka tjäna lite pengar till hushållet samt även vår London resa som blir i maj. Längtar verkligen efter att få åka tillbaka till mitt underbara London. Gå på Oxfoord Street o kika i alla affärer, Primark, M.M store som är typ 4 våningar med bara massa godis å grejer!!
Disney store är ju ett måste också givetvis. Victoria secret, Micheal Kors o alla underbara affärer. Harrods, leksaksaffären som är typ 5-6 våningar hög och en våning med BARA mjukisdjur! Helt sanslöst!
Vill även gå på musikal igen, gärna Lejonkungen igen för den va riktigt mäktig att se. Äta trevliga middagar, frukostar. Sitta på Starbucks med en kall o go mangojuice!
 
Nej nej, jag är inte kär i London jag inte! Besöka Big Ben igen, kanske det stora akvariet de har med. Förra gången åkte vi ju London Eye så det behöver man ju inte göra igen kanske. :P Men det ska bli så underbart skojigt att få komma iväg med min älskling!
På vår första semester liksom även om vi gjort flera roadtrips o sådär :P
 
Men tillbaka till polkagrisarna å det så kommer det komma hem en laddning imorgon antagligen. Med 200 polkagrisar, 240 strutar med blandade karameller o kolor. Sen 250 remmar som är både söta/sura/salta.
Så är ni intresserade så äre bara att hojta till!
Går försäljningen av dessa bra så lär jag fortsätta att sälja :D Kul att kunna arbeta på hemmaplan o ändå tjäna pengar. Ska ta lite hjälp av älskling, svärmor o pappa hade jag tänkt mig också. ^^ Men det ska nog inte vara några problem.
 
Jag kämpar återigen med den här jävla ångesten. Så det blir inte någon Tupperdemo för mig ikväll. Klarar bara inte av det, så jag kommer nog ta ett break från det tyvärr. För jag orkar inte heller hålla på att flänga omkring som jag gjort heller. Så det får bli lugnt nu istället. :)
 
Ja nu har jag väl svamlat av mig igen lite grann. :) Ganska skönt att komma igång med bloggandet igen.
 
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: En beundrare
DATUM: 2014-01-26      TID: 21:44:38     BLOGGADRESS:

Hej sexbomb,snälla någon läcker bild på din fina kropp,vore skönt,puss på din sexiga rumpa;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback