Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2014-01-19  |  Tid: 21:54:49

Guess who's back?!

 
ME!!
 
Nu jäklar är jag tillbaka, bytt tillbaka till webblogg då jag inte orkar betala för nåt domännanm just nu. Så detta funkar tillsvidare :D
Men ja, vad har hänt sen sist då?
Jani... julen har varit och hälsat på, haft en bra jul i år också även om sambon jobbat över jul, men hade han hemma tills julaftons natt iaf :)
Sen så har det väl bara snurrat på och blivit januari.
 
Jag tänkte väl att jag skulle fortsätta med mitt liv från början till slut. men inte idag. Får bli när jag har lite mer ork. Den mesta orken går till att orka ur sängen, laga mat o försöka va lite social. Ja jag är sjukskriven... igen.. :/
Det rullar på här i vårt lilla hus och det känns bra. Jag längtar verkligen till våren och sommaren när man kan börja ordna ute i trädgården och på altan. Grilla o bara ha det gött.
Vi har börjat låta våra katter gå ut, Sigge, Elof och Lottie, Sixten går lite vilse tyvärr så han får vara inne ett tag till så får han lära sig området lite till våren. Skruttan går också ut. Truls ska vi kastrera så han också kan gå ut, även lilla Abby när hon blivit mer social med oss. Tyvärr så har vi fått ta bort hennes syster Ziva :( Hon var sjuk. Så det va det rätta att göra. 
 
Skolan börjar snart igen, japp nu är det dags att ta upp studierna och ordna klart det här med skolan. Blir att köra på distans nu för jag tror inte jag skulle orka åka in till Karlstad så.
Men ska bli skönt att börja igen, få nåt att göra på dagarna igen, även om vi bara kommer vara på lärcentra någon gång i veckan. Och så ska jag göra min praktik under våren här med. Så jag är ifatt med allt igen. :D
 
Aja, det va väl allt. Men nu är jag tillbaka igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback