Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2014-02-19  |  Tid: 00:34:39

Japp jag bloggar dåligt!

 
Yes det gör jag!
För att jag kanske inte har nåt att blogga om varenda jävla dag?!
Jag har ett liv utöver bloggen o tala om för er vad jag gör hela tiden.
 
Innan jag lät bloggen ligga nere ett bra tag så kände jag ingen lust alls till att blogga o det gör jag väl inte nu heller. För jag vet inte vad jag ska skriva.
Livet rullar liksom på, huset ska städas o fixas, skolan ska skötas, djuren ska ses efter, jag ska försöka besegra mina hjärnspöken o min ångest.
Sånt ni vill läsa om varje dag? Att idag så har jag dammat av bänken i köket eller djuren har varit ute på upptäcksfärd.
Lämnade in en uppsats i skolan å jag slogs med hjärnspökena i en timma innan jag tog mig iväg till skolan.. ??
 
Lusten finns liksom inte där på samma sätt som förut. Då jag kunde bara sätta mig o skriva om ditt o datt. Men nu vet man inte vad det finns för folk där ute som bara vill gotta sig i andras problem och ens liv. Och sprida massa falska rykten, kors i taket så har det varit tyst om det ett jävla bra tag nu! Å vet ni, JÄVLIGT skönt!
 
Jag och min älskade sambo ska gifta oss nästa år. Vi ska bli man och hustru. Jag ska bli Fru Larsson istället för fröken Karlsson. Och jag ser så jävla mycket fram emot det! Och gå fram till altaret i kyrkan i en ICKE vit klänning. Avskyr brudklänningar i vitt, det är så öhm.. vanligt o traditionellt. Så nope. Inget vitt på bruden inte.
Helst skulle jag vilja gifta mig i en svart klänning. Men det tillåter inte min svärmor så får lyda hennes vilja lite. Men det KAN hända att den går i svart :P
 
Men jaa.. Vad vill ni läsa om liksom?? Inte så att jag sitter o spanar på massa klädsidor om shopping o att det där vill jag ha osv osv... ! Fast det finns några plagg jag VÄLDIGT gärna skulle vilja ha.
 
 
Finns i fyra olika färger, 289 kr o jag skulle inte säga nej till att ha alla 4 i min garderob. Så, där fick ni ett tips! På något som JAG skulle vilja ha.
 
Ne, nu ska jag snart ta natten här.. KANSKE! En kopp te lär det bli först.
  

Kommentarer
Postat av: Nettan
DATUM: 2014-02-19      TID: 08:22:39     BLOGGADRESS: http://angeliquesjolund.forme.se/

Haha en typiskt-dig tröja :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback