|   Kommentarer (0)
Datum: 2014-02-25  |  Tid: 02:31:30

Den som söker han finner!

Och det är preciiiiis vad jag gjort. Hittat en akvarieställning! Helt underbart, fast vart säger jag inte. ^^ men det kommer bli en sån där crazy resa iaf för att hämta den.😉 Men jag och min älskling har ju gjort många såna turer under de två år vi varit tillsammans.

Lyckan är total kan jag ju säga. Nu kommer jag verkligen kunna satsa på att föda upp fina kampfiskar o sälja. Kommer ju komma hem ett gäng fina i slutet av veckan! Med express leverans fram till dörren 😉 ska bli så skoj. Så måste ordna med lite hem här i veckan så de kan koppas in direkt.

Ja, underbart!
Blev inga bebisar från mina dumbo, de kom visst inte till skott. Men det gör inget för snart kan jag dra igång andra projekt!
Spännande kommer det bli. 😃

Nu ska jag stänga mina blå å längta efter min karl som jobbar natt. Katt 1 av 4 infinner sig i sängen o hunden med.

Puss Hej! ⭐

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback