|   Kommentarer (0)
Datum: 2013-09-04  |  Tid: 06:37:50

Imorgon.....!

Hej på er mina finingar!!
Hoppas ni sovit gott, det har då inte jag gjort. Känns inte som jag sovit nåt alls. Haft lite hosta.. <(ˍ ˍ*)>

Det blev en lugn dag igår, sov väl mest hela dagen då huvudet fortfarande känns tungt och jag är yr.
Åkte iaf å handlade lite grejer som ska användas inom Tupperware. Kommer bli en hektisk vecka nästa vecka. Stor säljar veckan! ☆☆☆
Mitt mål ligger på minst 20tusen i sälj!!└(^o^)┘

Idag blir det Örebro för att äta på lunchbuffe på Kinamuren, helt såld på kinamat. :P är ju så jäkla gött!

Men imorrn ni!!!! Då kommer det hända grejer! Så spännande!
Hoppas jag hinner med mötet på universitetet. med. Men ni kommer givetvis få en före och efter bild.

ⓗⓐⓟⓟⓨ♕ⓖⓘⓡⓛ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback