Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-09-27  |  Tid: 13:14:51

För dig som gillar roooosa, o andra läckra ting!

 
 
Hallå där mina fina följare!!
 
Jag har fått nys om ett jätte super klipp från Gömda Juveler!
Perfekt för dig som älskar rooooosa!!
Och den är inte dyr alls! Alla rosa älskande människor bör ha en i sin garderob nu när höstkylan kryper sig på :D
 

Du kan klicka på bilden för att komma direkt till plagget! Finns i storlekarna XS-L! Så skynda fynda!
 
Och du vet väl om att du kan få massa rabatt också när du handlar?
Gillar du GömdaJuveler på facebook så får du 500kr i rabattkod som gäller hela året! Läs mer på GömdaJuveler eller sök upp dem på facebook! En rabatt du inte vill missa att få del av!
 

Klicka på bilden för att komma till sidan där du kan läsa mer om vilken rabatt som passar just dig när du handlar! :D
 
De har fått in en ny kollektion ny som heter PinkLipstick! En jätte tuff kollektion som ni inte vill missa.
Jag kommer nog klicka hem lite därifrån.
 
Nu bara matar jag på med massa bra till er!!
De har även den snygga baseball jackan till superpris klicka på orden här så kommer du direkt till sidan med Jackorna!! Skynda fynda där med, storlekarna börjar ta slut ser jag!
Och där för er som inte gillar rosa finns ju den gråa o svarta jackan faktiskt!
 
Så nu ni! Idag fick ni fullspäckat inlägg om massa bra från GömdaJuveler!! Sida värd att besökas och sida värd att handlas från!
Betalningsalternativ som passar alla!
 
Puss på er och ha en trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback