|   Kommentarer (1)
Datum: 2013-09-24  |  Tid: 12:54:42

Det går bra nu!

Hallå där!!

Skriver väl från telefon igen då. Internet hemma har inte kommit igång än.

Jag fick jobbet jag spontansökte! Helt fucking underbart! Äntligen min tur liksom, detta är jag så värd!!

Så det blev en bra dag igår. Fick även paket från Kina, USA o Thailand igår så ännu roligare blev det. Hoppas på att få lite kläder snart med.

En fin klänning jag fick från GömdaJuveler kommer upp på bild här. Älskar den, dock är jag lite tjock. Haha. Men så fin!
Kommer snart fota i mina fina kläder från dem!





Kommentarer
Postat av: Hej
DATUM: 2013-09-29      TID: 21:48:24     BLOGGADRESS:

Du är så heeeet,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback