Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2013-09-05  |  Tid: 09:08:12

Ännu en tidig morgon!

 
Hallu på er!
Blivit ett par tidiga morgon inlägg nu, men det gör väl inget? :D
Skriver ju iaf.
 
Idag så skulle det ju hända grejer, men det blir nog flyttat ett par veckor. Då jag har lite andra planer just för tillfället, och det är håret som kommer få sig en om styling! :D
Jag kommer bleka ner det med colour b4 så det får en bra ljus blek ton, och sen kommer jag köra i directions hårfärger, röda nyanser i hela håret. Och SEN kommer jag att köra det jag tänkt och det får ni vänta med att få reda på. Men tror det kommer passa mig utmärkt! Spännande måste jag säga! Sen får vi se hur länge jag behåller det ;) Men det är en annan femma.
 
Idag så kommer antagligen del 3 komma upp på bloggen. Beror på om darling åker o jobbar eller inte, jag har visst smittat ner honom lite så vi får se om han orkar åka iväg. (bästa vore väl om han var hemma o blev frisk) Men han får välja själv. Jag har inte lust att leka nån morsa o tvinga han o va hemma.
 
Idag så blir det en sväng in till Karlstad och träffa studievägledare och lägga upp en studieplan för mina fortsatta studier. Är faktiskt taggad till att få börja! Få komma ut på praktik osv osv!! :D
Så hoppas vi kan ordna något. Sen så fick jag reda på att jag ev kan få studiemedel eftersom jag blev sjukskriven osv och inte kunde fortsätta studera och kan skicka in intygen och även studieplan till CSN så kan de förhoppningsvis göra ett undantag :D Håller tummarna!
 
Det kanske börjar vända nu! Hoppas iaf det, med lite positiv inställning så kan man ta tag i det mesta.
 
Hoppas även att mitt paket från Tupperware kommer idag :D Så jag får produkter som jag kan visa upp under vecka 37 liksom!! :D Hu hu hu jag har en fullspäckad vecka framför mig! Från Kil upp te Avesta har jag visningar! :D
 
Så idag blir det alltså:
Karlstad - ny studieplan!
Skriva kuvert o skicka kataloger - till värdinnor
Och bara chilla!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Säässyy
DATUM: 2013-09-05      TID: 10:53:39     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se

Sv ; är det du som kommentera utan att skriva ditt namn? Om att försöka våran vänskap igen? Det vill jag absolut för jag saknar dig och tror som du säger att vi kan lägga allt bakom oss för vi hade en stark relation förr ju! :) puss


Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2013-09-05      TID: 15:23:39     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se

sv; hihi eller så va det för jag såg kommentaren genom appen hihi ;) Jaa, vi får ses snart tkr jag :D


Postat av: Anonym
DATUM: 2013-09-05      TID: 23:14:13     BLOGGADRESS:

Vad ska du studera till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback