Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-10-01  |  Tid: 15:11:00

Stuga till Ullared!

 
 
Hallå på er mina finisar!!
 
Igår så bokade jag o älskling stuga nere på Ullareds Stugby. Vi ska åka ner med våra vänner från Kumla, Malin o Christian o ligga kvar en natt.
Så det blir massa rolig shopping!
Längtar verkligen redan nu. Typ en månad kvar bara, tihi!
Ska bli skönt att bara komma bort lite grann, om så bara för en natt. Men med Malin o Christian så vet jag att det kommer bli roligt, tröttnar vi på karlarna så parkerar vi dem i sportbaren de byggt där nere. Så kan vi gå o roa oss själva länge o väl. :D
Sen att jag har fått min första lön gör ju saken bara massa mycket bättre! Wiihoo!
 
Så ja det ska bli så underbart skönt.
Skriva shoppinglista o ha med sig ner! Garanterat! :D
 
Sen så har jag ännu en hemlighet som jag fixade med igår. Men den kommer inte avslöjas på ett tag. Hihi. Det är bara Malin som vet om vad det är, och snart Angelique.
Får se om det går som planerat. Vore awsome det också.
 
Nee, nu ska ja snart ta o fixa iväg lite grejer till skolan också.
Vi hörs kanske senare.
 
Puss Hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback