Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-10-10  |  Tid: 18:21:06

Feber topp 39,3 - Check!

 
Ja fy fan mina finisar!
Igår va det verkligen ingen bra dag alls kan jag lova. Fast det började väl redan i tisdags kväll. Känningar i halsen samt värken i armarna som jag får innan det bryter ut. Men trodde inte det skulle bli så som det blev för jag tänkte ju absolut inte sjukanmäla mig.
Tog ett bad och när jag klev ur badkaret så höll jag på att frysa ihjäl, ja känslan av att frysa som fan iaf!
Men vaknade på onsdag morgon o kände att halsen hade bommat igen.
Och kände mig inte med för fem öre, vaken till å från, kände mig inte vid medvetande direkt...
 
Ringde och sjukanmälde mig kl 9 typ för kände att nej jag kommer inte klara av att gå iväg mitt pass... Tur va väl att jag stannade hemma.
Totalt borta, frös, svettades, frös, svettades, värk i benen upp i kroppen. Halsen som bara slemmade igen och gjorde ont.
Fick en ny febertermometer när älskling kom hem, åkte till Örebro för ett snabbt ärende. Och den visade på 39,3..... Fy fan!!
Så det va nog tur jag va hemma. Varit hemma idag med.
Men detta är ju vanligt när man precis börjat, att man drar på sig alla barnens bakterier innan man blir imun mot dem så att säga.
Så på måndag tar vi nya tag och chillar helgen. Lika bra!
 
La en beställning nyss på lite godis ^^ Åt mig o sambon. Samt att han fick lite snus också, testar nån ny. Phantom eller nåt va det. Får väl se vad han tycker.
 
Nu ska jag krypa ner under mitt täcke o min London pläd och mysa, kanske slocknar en stund, vem vet!
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback