Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-10-02  |  Tid: 23:41:30

Another day att work, and tomorrow to!

 
 
Hallå på er mina finisar!!
 
Ännu en dag har gått på jobbet, o jösses vad jag trivs! Känns inte som att jag ska va på nåt annat ställe än där. Så hoppas verkligen jag får förlängt, på den förskolan sen när mitt vikariat löper ut. Vore så underbart!
Hoppas kanske kunna gå upp i tid efter jul. Hoppas hoppas!
Men vi får se hur det blir.
 
Ja, imorgon så är det en ny dag, ska upp halv sex imorgon. Tur är att jag inte jobbar så länge, om jag inte behövs längre vill säga men det tror jag inte. :)
Men stannar om jag behövs givetvis!
 
Imorgon ska jag hämta ut massa Tupperware paket som skall sorteras upp och det ska köras ut. Upp till Fagersta ska jag igen och lämna varor. Skojjigt som tusan! Jag gillar den delen av landet.
Så får vi se vad det bjuder på mer under dagen. Städa lägenhet? Ja, tömma lägenhet? Ja!
 
Sen så jobbar jag stängning på fredag, 14-18. SEN helg! Wiiiie!
 
Har inte så mycket att säga just nu faktiskt.
Dags att sova är det iaf. Efter jag kikat klart på Dolt Under Ytan :)
 
 
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback