Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-07-09  |  Tid: 05:20:19

Sommarvääääärme!

Hallå på er i värmen!
Allt bra?

Här är det iaf fint, även om jag typ smälter bort varje dag.
Är väl för att jag är så het, höhö ;) blev riktigt badsugen förut idag så beställde två nya bikinis! Röd/vit prickig och turkos/vit prickig med snygga bikiniunderdelar till.

Så hoppas de kommer fort så man kan ge sig i plurret, sugen på att ta lite nya strandbilder med i dem. Får se vad som kan komma att hända.
Får kanske dra med mina goa vän Angelique till sandudden å fota lite ^^ även på nåt bra ställe i Karlstad med Louise med?

Dock är jag ju blek som ett spöke då jag absolut inte är någon soldyrkare, dessutom blir jag ju bara röd som en jävla kräfta!

Aja!!
Idag ska importen betalas. Dyrt kalas :/ men det får gå.
Har bebisar på gång med en av mina hanar. Små svansar har kikat fram från äggen och han kämpar tappert med att plocka upp dem å stoppa tillbaka i skumboet.
En pink salamander hane som lekt med en pink salamander dumbo (stora bröstfenor/öron) hona.

Nu sova!!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback