Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-07-31  |  Tid: 22:37:00

Rabattkod på en av Nordens hetaste modesajter!!

 
 
Hej på er kära goa läsare!
 
Nu har jag skaffat er en unik rabatt!
På en av Nordens hetaste modesajter!! ;P Man kan inte gå in på sidan och inte hitta något plagg man känner ha begär av!
I alla fall kan inte jag göra det!
 
Nu har jag fått äran att delge er lite rabatt!
 
250kr i rabatt vid köp av 800kr!! Det är ju helt fantastiskt!
Passa på att köpa något snyggt, sexigt, hett, skönt eller bekvämt till dig själv. Eller kanske flickvännen, vännen som fyller år, eller varför inte passa på att börja köpa julklappar?
För 800kr får man mycket, och med 250kr i rabatt så betalar du ju endast  550kr!! (liten fraktsumma tillkommer)
 
Så shoppa med glädje med denna rabatten jag fått äran att ge er!!
 
Puss Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback