Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2013-07-10  |  Tid: 04:55:21

Fotosugen!!

 
 
Hoppas att mina bikinis kommer i nästa vecka! För jösses va fotosugen jag är!
Bara hoppas man kan hitta någon som vill fota också. Skulle ju vara awsome i så fall!
Har ju flera olika idéer som jag skulle vilja fota, nu när det är sommar också.
Sen skulle det ju va bra att ha någon som kunde sminka en lite snyggt med..
 
Kikade igenom bilderna från Karlstad träffen förra året tror jag det va som jag och Angelique va där :) Så nu blev man ju ännu mer sugen.
Dock har jag väl lagt på mig lite mer sen träffen tyvärr, men aja! Hellre mullig än pinnsmal! ;P
 
Tänkte jag skulle bjuda på några av de bilderna nu här i bloggen, såna som ni inte sett också slänger jag upp :) Dessa är oredigerade då jag slarvat bort skivan med redigerade bilder :P Duktiga jag.
 
Kanske borde försöka sova efter jag slängt upp detta inlägget -.- detta med att sova är inte min grej längre, inte natte tid i alla fall..

 
 
 
 

God Natt! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: *L*
DATUM: 2013-07-12      TID: 22:45:43     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se

Jag kan fota och sminka dig! och när du har fått din/dina bikinis så åker vi till en jättebra sandstrand i Forshaga/Deje, där det är grunt vatten, så kan du posa snyggt i vattnet med blött hår och sånt! vore as nice!


Postat av: Johanna E.
DATUM: 2013-07-29      TID: 16:55:33     BLOGGADRESS: http://www.johannaeklund.blogg.se

Haha så är jag här igen, men vill bara säga att du är sjukt vacker! Fortsätt så ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback