Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-07-05  |  Tid: 03:31:07

Extra cash?

Tjohooo!
Allt bra med er?
Här är det rätt okej, väntar dock fortfarande på att försäkringskassan ska höra av sig om jag får sjukersättning eller inte.
Jösses va fattig man känner sig!!!

Försökte maila dig Daniel, men mailet gick inte fram. Undrade vart du sett mig i Karlskoga och typ när??

Någon som vet hur man kan tjäna lite extra cash???!
Ska ju importera lite kampfiskar igen till min odling.
Samt att jag skulle vilja ta hem lite räkor, en lite mindre vanlig i Sverige. En av mina godingar går med rom. Men skulle vilja korsa in en sort i generna.

Kostar lite, så den som vet hur man kan tjäna lite snabba cash hojta!!
Eller om ni känner er generösa så sätt in en "slant" på mitt paypal konto ;)
[email protected] alla bidrag är välkomna.
Hihi!!

Hur funkar nya kameran då Louise?? :) vilken Canon köptes?

Lägger upp lite bilder på de räkor jag vill ha ;) grön king kong, blue bolt, red ruby och king kong panda :) vill verkligen ha!!
Å så bild på mon rombärande snowwhite hona :D lycklig!!


Kommentarer
Postat av: L
DATUM: 2013-07-08      TID: 21:28:26     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se

S: blev en Canon 1100D, funkar asbra!
Tänkte att jag skulle få låna dig en dag eller två under sommaren och ta lite kort ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback