Tankar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2013-08-11  |  Tid: 02:00:54

Tankar

 
 
Go kväll/natt på er.
 
Känner bara att jag måste få skriva av mig lite. Det finns så mycket inom mig som jag egentligen skulle vilja få ur mig. Men jag vet inte hur faktiskt. För jag vill inte prata med någon just för tillfället.
Men det är mycket tankar som snurrar.
Den största tanken är väl, När ska jag må bra igen? När ska allt det jobbiga släppa?? När ska jag få klättra upp på den där stegen och inte bara falla ner igen? Klyshigt kanske men vette fan hur jag ska förklara det på annat vis.
 
Jag vet att man måste ju ta tag i saker o ting, men det är inte så lätt när man inte vet vart man ska börja. Det känns som att det aldrig går bra för mig, bara motgång på motgång och jag försöker verkligen att kämpa!
Va stark, va positiv. Dra på mig min fina fasad varje gång jag går utanför dörren och visar inte att jag mår så kasst som jag gör egentligen.
 
Jag skulle bara vilja åka iväg en vecka eller ja bara någon dag eller tre o få vara. Bara vara. Själv skulle jag helt vilja vara. Vare sig jag skulle ligga på ett hotellrum eller nåt i tre dagar. Men ja, bara få vara.
Fast helst skulle jag nog vilja komma bort på ett spa, och få massage, fotvård o ja all sån uppassning som gör att man kan släppa ut allt.
 
Jag ska börja träffa kuratorn på svärmors skola igen. Och det ska bli skönt. Kanske kan hon lära mig något, om den sociala fobin jag utvecklat på kort tid. Och hur jag ska lyckas hantera allt jag bär på. Så jag ser fram emot att få börja träffa henne igen.
 
Jag lever, jag andas. Det är väl ungefär så det är just nu. Finns inte mer ork till nåt annat.
Allt skiter sig ju iaf.
 
Snart får man börja panik packa för att det drar iväg på tiden. Men vi har inte heller hört något från mäklaren om huset eller nåt. Så blir bara mer o mer trött på denna väntan. Jag vill härifrån! NU!
Jag vill börja ett nytt liv. En fräsch start. Så man kanske kan börja fokusera på det positiva. Att livet faktiskt är underbart.
 
Ja nu blev det mycket svammel om ditt o datt, hopp hit o dit.. Men ja jag va bara tvungen o få det ur mig.
 

Kommentarer
Postat av: Lulluh
DATUM: 2013-08-11      TID: 16:56:05     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se

Var stark tjejen. Finns om du behöver prata ut. Du kan komma hem till mig i början av November i ett par dagar om du vill. Är ensam hemma från 1Nov-14nov. <3


Postat av: Daniel
DATUM: 2013-08-11      TID: 22:11:08     BLOGGADRESS:

Hoppas allt blir bättre snart,du är ung du är snygg och verkar vara en go tjej,allt blir bättre,vila upp dig,massage kan jag ge dig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback