Köpa/Vill ha  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-08-20  |  Tid: 22:38:48

Köp skor till mig??!!

 
 
Go kväll på er!!
 
Det har varit ett par lugna dagar som passerat. Eller ja det är ju bara tisdag idag. Men ändå.
Jag är gräsänka nu ikväll då älskling har åkt till jobbet..
Alltid lika trist, men samtidigt skönt ibland då man får lite ensamtid.
 
Hittade ett par skor idag som jag skulle vilja ha... Rea på dom dessutom!! Och anger man ENDOFSUMMER50 så är det halva priset på rea priset... Men jag har inte fått pengar från fk ÄN!
Så om någon söt o vänlig själv vill beställa dom åt mig så skulle jag inte tacka nej ;)
 
 
Storlek 37 tack!! Skulle va de perfekta skorna till min vita klänning att få fota i och ha till vardags!!
Så som sagt, tackar inte nej till om någon beställer dem åt mig ;) ;) Den som gör det får en puss av mig!!
Klicka på bilden för att komma till skorna!
 
Skulle inte säga nej till dessa heller
 
Också i storlek 37 tack!!
 
Skulle bli sååååå glaaaad om jag kunde få dessa par!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemlis
DATUM: 2013-08-21      TID: 06:33:19     BLOGGADRESS:

Om jag skulle köpa dessa skor till dig, hur skulle du tacka mig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback