Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-24  |  Tid: 22:05:25

Usch vilken seg kväll!




Usch, denna dagen har verkligen varit seg.. :(
Somnade två timmar förut, och n u är ja ju givetvis pigg, men lär nog kanske förhoppningsvis somna sen. Kanske vem vet :P
Mitt matintag idag blev en stor tekaka med salami ost och grönsaker på. Ojj va jag är duktig på att äta mat.. :/ INTE! Men jaa, mår man lite psykiskt dåligt så orkar man inte tänka på mat direkt.. Man liksom tränger bort hungern på nåt vis. Känner den inte på samma vis. Visst suger det lite i magen efter något gott. Men nee, jag klarar mig allt.

Men ja ja.. försöker vara positiv för negativitet löser inget. Jag har mina katter, mina underbara bebisar ^^ Jag har min pojkvän. Mitt modellande där jag har lite på gång.
Har mina vänner.
Jag har allt utom ett jobb just nu, men när jag får ett så kommer ekonomin ornda upp sig och man kan förhoppningsvis börja lägga undan lite pengar för att komma iväg på någon utlandsresa. Och jag hoppas det löser sig snart. Men jag tänker inte sluta vara positiv.

Har fått tid till soc idag. Så det känns skönt. Ett steg mot inkomst, bara hoppas man blir beviljad med. Ja, jag har sökt socialbidrag, ja jag kanske kommer leva på soc ett tag om det inte löser sig med något annat. Och jag skäms inte för det. Som säkert många andra gör, att det är så pinsamt att nämna soc att man får pengar från dom. Men jaa, det är en tillfällig nödlösning tills saker å ting rättar upp sig. Och jag står stolt för det. Kan de hjälpa mig ekonomiskt så säger jag inte nej.

Jaja.. ^^ Imorrn blire att hoppas på jobb, får man inte jobb så åker man till Ikea en sväng med Angelique. Blir nog ingen shopping för mig, och Angelique sponsrar för bensinen med, eller dieseln. Å sen så blir det att gå ut med Joacim å äta på Colosseo :) Mysigt!!


Sixten sitter så snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: hana
DATUM: 2012-01-24      TID: 23:20:25     BLOGGADRESS: http://jjustlike.se

sv; ja visst är hon söt ^^. Hon är en blandras mellan engelsk cocker & tibetansk spaniel :]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback