Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-21  |  Tid: 14:24:55

Lördag hela dagen




Hej å hå!
Då var det lördag hela dagen då. Undra vad som händer idag då?
Jo, det ja har planerat är att åka upp till pappa och hämta lite köttfärs, för spaghettin får jag ju inte äta.. är ju Glutenintollerant tyvärr. Det suger! Och ska väl göra ännu ett försök till att hålla mig till min kost nu. Så får vi se hur det blir med det ;)
Och så ska jag hämta några speglar, min bror hade ju en spegelvägg i sitt gamla rum, dom speglarna ska jag få :D Och jag vet precis vart jag ska sätta dom ^^ Eller iaf några av dem, blir i garderobsdörren som jag har i hallen och så blir det nog några i hallen med, eller på utsidan av garderobsdörren med.. Vi får se :D Eller kanske några till i sovrummet. Spelgar är trevligt.

Så jaa det är väl vad jag ska göra idag. Vad jag vet. Och så ska jag köpa mig en godispåse med till kvällen. Se om man kan hitta någon bra film att kika på. Så får man ha lördagsmys med kissorna :)
Mys är ju i Värmland någonstans å spelar fotboll och kommer inte hem förän senare ikväll och då är han nog lagomt trött.
Men han va ju här igår, det är guld värt det. :)

Så ja det är väl ungefär vad min lördag kommer bestå av. Bara ta det lugnt. Inga fel det heller. Men ja skulle vilja åka till Ikea och köpa fler galgar.. Så man kan få upp resten i garderoben. Men men, det hinns väl. Ska ju tvätta på måndag så då får man se hur många fler galgar det kan behövas. Så får man väl ta ikea i veckan istället.
Å så får man tagga till den 18 februari! Då blir det jobbintrevju i Sthlm och sen shotfylla med Angelique och utgång på Nightshift när 100% party kommer till stan. Kommer bli en kväll att minnas som vanligt när man är ute med den oslagbara duon!! 
Å så får man väl hoppas man får tillbaka lite pengar när lön kommer ^^ Vore ju kanon det.


Men ja ja, jag har inte så mkt mer att tillägga just nu iaf. Får väl se om det kommer ett inlägg senare kanske :) Inte för att jag kanske har nåt mer vettigt att skriva om då men iaf. :P

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback