Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-19  |  Tid: 22:54:18

Nu är det svart :D




Nu är det färgat :D nu är det svart igen :D Håret alltså, underbart I say!! Saknat det lite faktiskt. En hel färg liksom, och med sidbena så blev det riktigt nice :D Så det blir nog bra tills jag fixar det röda igen. Och hoppas verkligen jag kan fixa luggen å tungan innan det blir dags för plåtning.
Sorry att jag tjatar om det rätt ofta nu. Men är så taggad.

Jag hoppas att alla mina samtal kommer gå vägen snart så man får lite mer jobb.. Imorrn skulle ja få ett nummer till som ja ska ringa :D Även om det bara är timmar så är det timmar. Timmar här å timmar där å bokad hit å bokad dit, det blir pengar i slutänden.. Så jag hoppas verkligen mina samtal ger resultat.

Men men, nu är iaf håret svart. Ett steg i rätt riktning. Jag rekomenderar verkligen Moods hårfärg. Även om flaskorna är skitsmå och det skulle kanske behövas tre flaskor till mitt hår så gick det med två iaf. Tur man hittade färgen hemma :D Har mina små gömmor tydligen.
Dock så luktar den starkt. Är väl enda nackdelen med den, och att flaskorna är så små, men är det bugdet färg så är det :D Då får ma väl räkna med att flaskorna inte är lika stora.

Men svart blev det ju i alla fall och det va ju det som va meningen. Slippa det sunkiga röda i luggen som började blekas och började få utväxt i luggen med. Så skönt att färga bort det tills vidare. :D
Får väl lägga upp en bild imorrn på det så får ni se resultatet. Fast, svart blir ju svart.. Men med sidbenan å allt kanske ^^ Får see vad ja orkar med.

Blir jobb imorrn, tre timmar ^^ Gött det. Kommer väl minnas tillbaka till gamla tiden då man själv gick på den skolan. Men ska bli kul. Och så blire party i Örebro på kvällen. Tur man har alkohol kvar sen nyår att dricka så man inte behöver köpa nåt, för det har ja icke råd med. ^^

Nu blire att kika Ghost Whisperer säsong 4 och sen blire sängen :)

Puss o Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback