Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-18  |  Tid: 18:56:04

*Glad tjeeej*





Wiiie, nu är jag glad :D
Mötet hos rektorn gick bra. Ska få fixa klart mina omvårdnadskurser så jag blir behörig undersköterska.
Underbart!! Känns riktigt skönt. Så denna gång ska ja fixa detta och inte sjabbla till det som jag gjorde förra gången.
Denna gången kommer jag inte avslöja vart jag ska ha praktik eller vad jag gör på praktiken. För det är inte tillåtet att skriva ut sånt i sociala medier som detta kallas.. Haha ^^ Nu är det allvar! Sista chansen! Annars är ja rätt körd.

Och så kanske det kommer kunna gå å fixa studiemedel också, vore ju kanon om det går att fixa, så man får liite inkomst under tiden man fixar detta. Ska försöka göra det så fort som möjligt så man inte behöver dra ut så mycket på det. En sak i taget och beta av allt i snabb takt.
Sen att jag antagligen kan få göra mycket på distans så man kan jobba under tiden med, det vore ju kalasbra :D
Är ju lite lättare att få mer timmar kanske inom äldre omsorgen när man är behörig undersköterska med. Och lite lättare att söka vissa jobb. Vissa personligassistent ser det ju som meriterande att man är undersköterska. Så jag är väldigt glad just nu.

Jag har min mysiga kille, jag ska få fixa kurserna, får ev studemedel så ekonomin kanske kan lösa sig lite, kommer kunna få jobb liiite lättare, iaf få timmar inom äldre omsorgen som timvikarie, kunna fixa ett sommarjobb förhoppningsvis, vare sig det blir i Karlskoga, Örebro, Degerfors eller Kristinehamn. Jag tar det jag får.
Kaaanske kan det lösa sig? Någorlunda.. Kanske.. Vi får se. Men tänka positivt ska man ju göra :)
Och detta är ett steg i rätt riktning.

*Glad tjej*

Har fått en ny foto idé också :D Så den måste skrivas ner i boken :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback