Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-15  |  Tid: 13:55:27

Nu har jag bestämt mig :D



Jahapp, sndag igen då?!
Herrejävlar va fort det går, halva januari har fan gått nu.. Sjukt va snabbt det går redan! Om ett par månader så är det 2013 också. Vänta ni bara! Poff säger det bara så är det nyårsafton igen.

Men men, nu ska vi inte va så trista å tråkiga å tänka på nästa år redan. Fast nästa år har jag bestämt att allt ska va uppordnat med min ekonomi o allt. Då ska det ha ljusnat för mig. Det är mitt mål!

Nej men jag tänkte säga, har ju suttit å funderat på om ja verkligen ska bleka håret och färga brunt igen, den där Pernilla Whalgren bruna/guldbrun typ. Skitsnygg är den. Eller om jag ska fortsätta med det svarta och röda. Och har nog kommit fram till att det blir att fortsätta med det svarta och röda, jag trivs fan i det, för insåg att jag kommer nog färga tillbaka till det svarta och röda efter jag färgat det bruna.
Har hittat nåt ja verkligen trivs i ^^
MEN! Jag ska nog fan ta å fixa sidbena på detta håret, och så ska jag klippa snelugg, så hela luggen blir röd, och så går det röda ner i håret med, och på andra sidan med eventuellt.. Tror det kan bli snyggt.. Så nu ska man bara få ordning på en sidbena också :D Men det grejjar vi allt.. Bara börja tvinga över håret när man duschat.
Så jaa, det är nog det ja bestämt mig för :D

Slänger upp två bilder på när ja hade snelugg för mååånga år sen! Ser ju knappt ut som jag längre.. :P




Så ligger det rött i hela luggen och så att det går ner i håret med, och så att man gör lite rött på andra sidan med där inte luggen ligger..
Lägger upp en bild till så man ser vart det ska falla ner rött på andra sidan..



Så jaa, jag tror det kan bli skit bra :D Nu ska jag ju bara ha pengarna till det med :/ Det ser lite mer mörkt ut tyvärr.. Men hoppas det ordnar upp sig snart.. Fr nu är ja taggad på att klippa en tjock jävla snelugg å ha sidbena :D Med rött å svart.. Sjuukt snyggt juh! Kommer bli as nice!!


Idag får det bli lugnt, ska se om jag kanske orkar grejja lite i garderoben så jag får lite ordning där inne på mina kläder.. Haha :D Men men, återstår att se ^^

Tack Daniel för din söta kommentar :)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback