Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-14  |  Tid: 19:42:14

Bilder ni inte sett.






Tänkte ja skulle visa en bild som ni faktiskt inte fått sett förut.. :P Riktigt kass kvalitet på bilden faktiskt, och tagen på rätt långt avstånd, hade solen i ögonen, så jag blir ju lite otydlig typ.. Men det är i Stockholm, ute på Lidingö :) Tyckte det skulle va lite fränt att ta lite bilder när tåget åkte förbi. Synd att bilderna inte blev så bra så de inte går att använda till något. :(
Men ja undrar vad personerna på tåget tänkte när man stod där helt naken. Haha :D





Å två bilder från den andra kassa plåtningen ja gjorde i Sthlm.. kändes rätt tråkigt att åka till Sthlm och sen så blev bilderna som de blev.. :/ De två bilderna från denna plåtning va ju den ja va på först, han kapade både händer, armar, huvudet å andra saker som man borde fått med på bild.. Så jaa, men men, vissa bilder har man kunnat använda iaf.
Bilderna i sig är väl inte jätte kassa, men delar av mig är ju liksom kapade, som på den understa här.. handen är kapad.. Och på den översta av dessa två så är en del av mitt huvud kapat.. Dåligt.. :(

Men men, nu har ni fått se tre bilder som jag aldrig visat förut.. :P Även om det inte är de bästa bilderna då, men iaf. Alltid något.

Dagen har flutit på tycker jag, har gjort tacogratäng till mat :D Det blev riktigt gott. Och så har jag funderingar på att börja grejja i garderoben i sovrummet och få ordning på kläder osv.. För hualigen va rörigt det är, inte undra på att jag aldrig hittar det jag ska ha eller vill ha på mig :P
Fast kanske tar det imorrn när det är ljust ute. Kanske kanske.. hmm hmm.. Det märks.. ^^ Har väl inte så mkt energi till det då heller men det måste fan göras.

Så hoppas jag på jobb på måndag, men har lite annat å fixa med också, så jaa, lite delade meningar om jobb, men måste tjäna pengarna iaf, så jag hoppas på jobb.. För ringa dit ja ska kan jag göra ändå kanske, bara säga att jag måste ringa ett viktigt samtal så ordnar det sig nog. :) Personalen brukar ju va väldigt trevliga :)

Jaja, nu ska jag kika vidare på tv eller film tänkte jag. Lite småsugen på att baka muffins, kanske kan göra det imorrn med, med lite frosting på ;P Återstår att se helt enkelt.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: ladden92
DATUM: 2012-03-17      TID: 18:00:16     BLOGGADRESS:

e d verkligen tillåtet att fota sådär var som helst? :O ja menar.. kan du inte åka dit för d om polisen ser dig? :O



ja.. dom på tåget lär ha undrat.. d skulle iaf ja gjort.. synd att bilden ej blev så bra.. ljuset förstör o sen vart d ju inte så skarpt.. :/



hoppas d blir bättre nästa gång :D o att fotografen e bättre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback