Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-17  |  Tid: 15:42:19

Svar på kommentar




Anonym om Dagens vill ha!:
Snälla lilla du. Har du ingen självinsikt alls? Du kommer ju se ut som en kassler i klänningen. Om du nu behöver köpa klänningen behåll den hemma och inte på krogen.


Svar: För det första, våga stå för vem du är för i HELVETE! Blir så jävla trött på folk som ska kommentera som anonym o va otrevliga o elaka o försäka kränka en. För det andra, jag är stolt över min kropp att jag har gått ner 13 kilo på ca 8 månader.. Och jag forstätter neråt och jag vet att jag ser bra ut. För det tredje, jag vet folk som tycker jag ser JÄVLIGT bra ut och vill se mer o mer.. Som tycker om mitt utseende och min kropp.

Så ditt lilla riks pucko, din kommentar biter inte på mig, jag har självinsikt, jag vet att jag ser bra ut. Jag vet att jag har snygg kropp. Våga stå för vem du är istället för att spy ur dig massa kommentarer som du tror kan kränka andra. Men mig biter det inte på.

Det är så jävla patetiskt att hålla på sådär.. Du kanske inte bor i Karlskoga, så då behöver du inte se när jag går ut i den heller.
Kom tillbaka när du vågar stå för vem du är. Patetiska lilla människa! 


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2012-01-17      TID: 15:55:04     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Folk är bara avundsjuka när dom håller på sådär, dom har för lite fritid så dom måste "kränka" ner andra! Usch hatar såna människor, men stå på dig gumman



Du är snygg, och jag är avis på din kropp ;) du kommer bli skitsnygg i klänningarna;) grrr!



<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback