Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-01-26  |  Tid: 20:04:13

Stängningspass ^^




Passet på förskolan gick ju bra :D Lite segt bra, kändes inte som att klockan rörde sig en tum. Men teslut så gick det sista barnet hem runt 17,10 så då gick jag runt och låste de avdelningar jag hade hand om barn ifrån. Släckte lampor och tassade sedan hem själv ^^ Sköönt det. 
Så kom hem lite tidigare.
Fick ett pass mellan 7-11 imorrn med på en annan förskola. Gött det :D Ska va två timmar på en avd o två timmar på en annan. Sköön fredag måste ja säga.

Så då hinner jag förhoppningsvis träffa Anette på skolan och hämta mitt material i Sjukvård/Omvårdnad. Så får jag väl ägna fredagen till att plugga då mys är borta :( Usch va ja saknar honom :/ Redan. Får väl kanske ägna lördagen åt att plugga med, fast då blire även frukostfika på stan med Angelique :D Wiie!
 Fast hur i hela friden skall jag klara mig utan honom när ja åker till Skåne den 7-9 feb?? !! Uscha!

Sökt studiemedel har jag också gjort nu, får hoppas att rektorn läser mitt mail o fixar in mina poäng för kurserna ja ska läsa klart så ja kan få studiemedel. Så jag hoppas det löser sig.. Usch usch säger ja bara.. :/

Ska ju ringa två samtal imorrn med. Får ju tid imorrn till det iaf :D Så jaa, får hålla tummarna på det bästa.
Nu ska ja nog krypa under täcket här i soffan å värma min värmepåse o bara mysa o sakna min mys som säkert festar för fullt nu.. *blandade känslor*
Är så jäkla avis just för tillfället på att jag inte är med på båten. Jag vill ju så gäärna åka! Hoppas de fixar en kryss snart igen så man kan få chansen att åka. Då jävlar ska ja spara pengar så ja kan åka! Vill vill vill! 

Tycker ni ska bli medlemmar på Karamba också ^^ Man behöver inte sätta in 250 kr, utan det funkar med 50 kr också ^^ Eller den summan man känner för :D 
 






Kommentarer
Postat av: emma
DATUM: 2012-01-26      TID: 23:08:56     BLOGGADRESS: http://emzaans.blogg.se/

sv. det var den absolut! :)


Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||
DATUM: 2012-01-27      TID: 06:56:21     BLOGGADRESS: http://www.henrikolsson.eu

Vissa dagar känns det som att tiden står still, men när man väl får gå hem känns allt bra igen :)



Sv: Tack så mycket! Jag tyckte att det var lika bra att göra hundgårdarna extra stora när jag ändå höll på :)



Ha en fin dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback