Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-18  |  Tid: 13:50:46

Plåtning på g :D




Japp, har äntligen en plåtning på g :D Wiie!
Med ett lite rockigt tema eller vad man ska säga.. Mer säger jag icke.. Men jag tror det kommer bli as bra :D Inget jag gjort tidigare faktiskt så det ska bli kul ^^
Måste dock ta mig till Sunne.. Hmm.. Det är ju en bit dit, eller om det va Ludvika? Japp, Ludvika var det.. Så jaa, 15 mil måste ja ta mig för denna plåtning. Någon som vill följa med mig? ;P Skulle ju behöva någon som fixar smink med.. Hmm, men ja ja, det löser sig allt :D

Men kul ska det bli iaf. Bara hoppas man kan fixa håret å kanske tungpiercing tills dess? Vore ju awsome till det temat. Men japp, det återstår att se helt enkelt. Haha.

Japp, mys kom igår. Underbar i say. Och han sov här hos mig med. Ännu mer underbart. Fått träna magmusklerna lite också, sen att han håller på att kittla ihjäl mig med sin skäggutväxt är en annan sak. ;P Men mys är han iaf.
Kom preciiis på att jag ska ju på möte med rektorn på komvux idag kl 16... Shiit, tänk om ja hade glömt det, vore inte bra. Hoppas man kan komma fram till en lösning. Fast, finns fördelar och nackdelar med att börja plugga igen just nu faktiskt.
Födelen är ju att jag får antagligen studielån och då går ekonomin runt. Yeej.
Nackdelen är dock att jag bara har 8 veckor kvar på gymnasienivå som dessa kurser ligger på, och sen efter det får jag bara bidrag och det ligger endast på ca 3000 kr. Och börjar jag studera så får jag ingen hjälp från soc, och jag får inte skriva in mig på arbetsförmedlingen heller för att få pengar från försäkringskassan.. Så jaa, det är mer nackdelar med att börja plugga, men jag vill ju slutföra kurserna, så ja har den där utbildningen i bagaget, kan ju faaaaktiskt va bra att ha! Även om det inte är det jag egentligen vill jobba med.

Så jaa, vi får se hur vi löser det hela. Ska ju söka in till Universitetet till hösten nu igen, till Förskolelärarprogrammet, och de komme rju ta in fler studenter denna gång till Örebro. Fast helst skulle jag vilja läsa på distans i Karlstad. Men ja ja, vi får se vad det blir, kommer ju söka till båda iaf.. Alltså, Örebro och Karlstad.

Oj oj, nu har jag svamlat bort själva höjdpunkten med inlägget. Som va plåtningen. Hoppas iaf att det kan bli bra, men det tror jah :D Jag som rockbrud ;) Absoluut. Let's see how it works ;) Är så jäkla sugen på både fixa håret och skaffa tungpiercingen :D Vill vill vill, nu nu nu typ ^^
   

Fast jag kan nog behöva ha med mig nån som håller mig i handen, och kommer käka starka minthalstabletter som får tungen att domna bort innan jag gör den också.. Så jag inte känner SÅÅ mycket smärta. Fast det gick ju bra när ja gjorde den i naveln, som kroppen tyvärr stötte bort.. :/ Får kanske fixa en ny där med.. Återstår att se. Det har ju läkt fint iaf efter ja tog ur den. Näsan hoppas ja nog faktiskt över. Nöjer mig med tungan å en ny i naveln :)

Japp japp, det va väl allt jag hade att säga för stunden.. Vad ja vet ^^
Kanske ska ta å hoppa in i duchen en sväng, fryser, är ju så jäkla kallt här!

Hösr sen kanske :)
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Louise
DATUM: 2012-01-19      TID: 00:57:25     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se/

Jag kan bli med tid så kan vi göra tungan samtidigt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback