Dagligt  |   Kommentarer (4)
Datum: 2012-01-23  |  Tid: 11:40:25

Jobb pass 14-18



Har fått en god natts sömn måste jag säga :) Hade inte tänk gå upp innan tolv först, men så vibrerade det till i telefon och ja fick en sms förfrågan om jobb idag. Så det tackade vi ja till. 4 timmar på fritids ^^ SOFT!
Får hoppas man får en förfrågan till om jobb imorrn med. Då blir Alexandra glad tjej!

Så ja det är väl det jag ska sysselsätta mig med idag. Jobba 4 timmar och sen bara chilla, eller nej så lätt fva det ju inte. Har ju bokat tvättid idag med, mellan 17-22, så hinner iaf tvätta någon maskin när jag slutat. Blir nog att tvätta lakan :)
Och så ska jag ta tag i mitt kök med som ser ut som jordens undergång it self ^^

Men mer än så blir det väl inte, ska ta å åka till banken här runt 13 eller nåt så man har det avklarat. Och hoppas det går vägen med. Det måste det göra.
Annars vette faaaan hur man ska lösa det den här månaden.. :/ Men men.. Orkar inte ritkgit tänka på det juuust nu.
Nu taggar vi för ett litet jobb pass :) Och hoppas på mer under veckan som är kvar.

Delar med mig av en låt som ja tycker iaf är riktigt bra, jag blir partysugen när jag hör den.
Adrina Sina - Hold On

 



Ha en bra dag!!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Andrea :D
DATUM: 2012-01-23      TID: 20:17:22     BLOGGADRESS: http://andilove.bloggplatsen.se

Sv: Den bästa boken(böckerna) jag har läst är helt klart Hungerspelen(the hunger games) av Suzanne Collins och Vampire Academy av Richelle Mead. Serien Nigthshade av Andrea Cremer är också jättebra!


Postat av: Anonym
DATUM: 2012-01-23      TID: 20:30:00     BLOGGADRESS:

sv: Tack ska du ha :)

Postat av: Philip S
DATUM: 2012-01-23      TID: 21:15:51     BLOGGADRESS: http://rawpixel.blogg.se/

sv, ja, det får jag nog säga att jag är! :)


Postat av: evelina
DATUM: 2012-01-23      TID: 22:45:03     BLOGGADRESS: http://myplacey.blogg.se/

SV: tack så mycket! gillar den jag med :)

Detsamma, & ha en bra kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback