Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-27  |  Tid: 17:14:42

Jäkla SJ och vad allt det nu innebär.. :P




Nu har jag ringt mina samtal under dagen, den ena va ledig o d andra fick ja en mailadress att vända mig till. Så nu får vi se.. Får ringa på tisdag igen till det andra. Så vi får la se hure blir.
Enligt en kompis så va det ont om jobb, för det är dyrt med vikarier. Så jaa.. Det märks.
Hoppas på det andra, dit jag skickade mail så får vi se om hon hör av sig kanske under nästa vecka.

Åkte o träffade Evelina idag en sväng, eller vi möttes upp på busstationen för hon skulle hämta upp sin pojkvän :) Riktigt trevlig va han ^^ Så det blir nog bra det där bruden.
Vi gick en sväng i Karlskoga, fick mig ju frisk luft och en promenad. Haha, välbehövligt kanske? Hmm..
Men det va trevligt å ses en sväng, vi har inte setts sen vi jobba på transcom.

Skulle boka biljetter ner till Skåne nyss och betala med internetbanken, hade lite värdebives som jag använde innan så det blir billigt för mig att åka ner till Skåne. Kommer ju tjäna på det om man säger så. Istället för att ta bilen. Men värdebevisen så behöver ja typ bara betala 250 kr tur å rretur ner te Skåne ^^ Billigt å bra om man säger så. Men så skulle ja ju betala biljetterna, och genomförde betalningen, men då får jag en återbetalning på det ja nyss betalat från Paynova som det heter... Och jag betalade två gånger och fick återbetalning tillbaka... De har alltså dragit pengar, men satt tillbaka dom igen.....?? Doooh liksom.
Så ja ringde till SJ:s support och frågade om de visste nåt, blev kopplad till internet supporten, men där visste dom inget, men min bokning ligger som obetald såg hon, men jag vill inte betala med kortet via dom för jaa, d är lite strul med kontona där pengarna sitter just för tillfället.
Ska väl prova om en stund igen.. Men blir så frustrerad!! Ska det va så svårt att kunna betala biljetterna liksom.. SUCK!!
Fattar inte vad det är för fel, är inte tågena försenade så är det fel på betalningen.

Ikväll blire nog lugnt, har inget planerat mer än att bara tråka.. :/ Blääsch!!
En tråk fredag med andra ord :(

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: ellen
DATUM: 2012-01-27      TID: 22:13:03     BLOGGADRESS: http://ellenskonst.blogg.se/

sv: åh tack så jättemycket :)vad glad jag blir



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback