Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-22  |  Tid: 22:21:54

Händelserik lördag




Lördagen började väl inte sådär jätte spännande. Hade inte direkt några större förhoppningar på dagen. Bara chill liksom.
Åkte upp till pappa å hämtade lite käk och lite prylar, hittade ett par goiga tofflor jag glömt bort att ja hade, samt en vinterjacka jag hade för ett par år sen.
det va ju inte en direkt passande storlek, L å ja va fan inte stor när ja köpte den heller så va ja skulle med den storleken till det är en bra fråga. Tror det va typ att den va lite kort i ärmarna i storlek M. Men minns inte.

Hem, käka o glo tv. För att sen se att en arbetskamrat till pappa behövde ha skjuts. Så åkte först å böt till Taxi bilen (dvs min brors bil) Volvo xc70 Cross Country ;P Snygg bil säger ja bara!! Riktigt jävla skön att köra med.
Så drog in till Degerfors för att hämta dom med min bror och hans kompis i sällskap, släppte dock av dom hos kompisens pappa.
Körde in lite folk till Karlskoga o sen tillbaka till Degerfors.

Åker in till Karlskoga och driver runt lite på stan med bilen för att sen framåt 1 typ åka in till Kristinehamn och hämta en kompis som inte kunde ta sig till Karlskoga efter att ha festat med 100% Party Crew.
Hämtade honom, tillbaka till Karlskoga för att då hämta upp kusin å hans tjej och köra dom till Degerfors. När vi ändå är i Degerfors så tar vi med Joacim hem till Karlskoga, eller hem till mig.

Taxi Alex stängde för kvällen efter att ha släppt av min bror och hans kompis och bytt till min egen bil ^^ Fick ju iaf rätt bra pröjs för att ha kört igår. Och det tackar jag inte nej till. Behövs verkligen.
Åkte hem till mig och mös med Joacim tills man somnade :)

Så idag har det inte hänt mycket, klev inte ur sängen förän typ halv två, mös i soffan och sen körde jag hem honom till Degerfors.
Och så har jag umgåtts ens tund med Jennie. Nu sitter jag här å uppdaterar bloggen.

Imorgon får vi se vad som händer, får se om man får nåt jobb, eller om man ska ställa sig otillgänglig för imorrn så man kan ringa lite samtal och fixa med banken. Återstår att se hur jag gör helt enkelt. ^^

Puss Hej!!


Kommentarer
Postat av: Ansibecki
DATUM: 2012-01-23      TID: 21:01:27     BLOGGADRESS: http://www.ansibecki.blogspot.com

Då hoppas vi på mer jobb den här veckan :)



Sv: Ja, den vegetariska lasagnen jag brukar göra är jättegod, så det borde du testa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback