Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-25  |  Tid: 20:24:45

Det är fan kul att spela över nätet :D



Testa ni också!!
Jag har reggat mig på Karamba och fått 50 kr helt gratis att spela för.
Och jag tycker det är superskojj :D
Så det är något ni ska testa på tycker jag !!




Karamba gör ju reklam på tv också, så det är en helt säker spelsajt. Säkra insättningar och vinster du kan plocka ut till ditt eget konto också. Inget lurt med detta!!
Så gör som jag, regga dig på Karamba och få 50 kr att spela för.
Sätteer du dessutom in 250 kr så får du 500 att spela för! Dubbel insättningsbonus! Helt klart värt det.
Jag dubblade mina 50 kr ganska snabbt när jag spelade, så vinst får man OFTA! Testade flera olika spel faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback