Köpa/Vill ha  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-17  |  Tid: 14:20:40

Dagens vill ha!


Denna dagens absoluta VILL ha är dessa två snygga klänningar. Den första vette dock fan om ja skulle våga ha på krogen.. Hmm, med tanka på att brösten blir ganska synliga. Och jag vet inte hur mycket jag vill att alla andra ska se av mig när jag har en underbar mys som tycker om mig och jag tycker om han. Så vet inte om det skulle vara lite för utmanande klädsel. Men jag vill iaf ha den ;P Kan ju använda den här hemma för mys ;)

Den andra är en sexig mini go-go klänning, som jag skulle kunna tänka mig att ha ute på krogen med ett par snygga höga stövlar till eller ett par högklackade, men lutar nog åt stövlar för att dölja benen lite faktiskt. SÅ nöjd med mina ben är jag inte. Men den skulle ja kunna tänka mig att ha på krogen iaf, den på 100% party i Karlskoga den 18 feb, skulle ju va asnice! Får hoppas att ekonomin bättret sig liite så man kanske kan klicka hem den. Eller att man gjort någon bra plåtning som man får lite pengar för.

En del pengar till ekonomin, och liite pengar till en klänning. Det kan man unna sig tycker jag. Får väl se hur mycket jag får jobba här i januari med. Månaden är ju inte riiktigt slut än så några pass till hoppas jag på att få.
Sen kanske jag har fixat ett annat jobb med som ger lite inkomst. Inte regelbundet, men någon gång sådär ibland. Vore ju dyngnice det! Fast prio ett är att fixa fram pengar så man kan fixa håret. Är ju så sjukt taggad på min snelugg, ny omgång med svart å rött.. :D Wiie!

Så jaa, dessa två skulle jag verkligen vilja ha i min nystädade garderob. :D Skulle jag absolut inte tacka nej till! Och fasligt dyra är de inte heller som tur är :D Man kan väl säga att de är dagens motivation till att ordna upp ekonomin. De sporrar en lite :D
Eller om någon snäll själ vill sponsra mig med dom ;) Haha! Skulle ja få hem dessa skulle ja nog se till att fixa någon schysst plåtning med dom också :D Så de får visa upp sig lite. Och bilder skulle ju givetvis komma upp på bloggen :D Sääääxy! ;) Så vem är villig att bidra ;) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback