Dagens Sanning  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-19  |  Tid: 14:22:31

Dagens jävla sanning!




Ja nu är jag arg! JÄVLIGT arg!
Dagens sanning är att jag HATAR otrohet! Och allt vad den tillhör!
För mig är otrohet även om man är med nån o så raggar man på andra under tiden.. För att se om man kanske hittar nån bättre å så dumpar man den man har när den andra typ gett klartecken på att man ska träffas å kanske försöka med nåt.

För det är precis vad jag blivit utsatt för fick jag precis reda på. INTE med den underbara killen ja träffat nu. Han är det INTE!
Utan den idioten ja träffa i Skåne. Fick reda på att under tiden han va med mig så höll han på med henne, eller hade henne på gång rättare sagt.. Så det va väl antagligen därför det gick så jävla fort att dumpa mig. Och Ännu fortare gick det att träffa den nya.. Som skrivier i hans logg å bla bla bla!!
Fan asså va arg och sårad o ledsen jag är.
Varför ska ja va så jävla blåögd å lita på precis varenda person ja träffar.. Varför ska ja tro gott om alla?
JO! För att jag är sån.. Såhär fick jag reda på att han hade henne på g när han va med mig. Suddar ut mina källor, tänker inte avslöja någon, har kontakt med folk nere i Skurup fler än han kan ana faktiskt.



Förstår inte varför man ska va otrogen? Visst, otrohet har funnit i alla år å tider.. Men fattar inte vitsen med det.. Man sårar ju bara den andra parten, vare sig man är tillsammans eller har brutit upp och man får reda på det i efterhand, man blir nog mer sårad i efterhand eftersom man inte va medveten om vad som pågick..
Men nej, jag fattar inte varför man ska va otrogen, det måste vara för att man ska kunna se om den andra är bättre än den man har, o om det är så då kan man dumpa personen, eller om man bara vill söka spänning hos någon annan...
Nu ska jag inte säga att jag är guds bäste barn, för det är jag inte! Jag har varit otrogen jag med, men det kom aldrig fram till någon. Så tekniskt sett har jag inte sårat någon men jag har gjort fel och jag mådde inte bra över det. Så nej jag är inte guds bäste barn.

Men jag lärde min läxa, otrohet, det är bara någon grymt sjukt och sårande om det skulle komma fram!! Och man mår bara dåligt själv om man har något som heter samvete i kroppen och skuldkänslor.
Så det är med otrohet är INGET för mig.

Skulel aldrig någonsin mer kunna va otrogen. Jag är så nöjd med han jag har, han tog mig med storm redan på dansgolvet i Skara. Behöver ingen annan. Han får mig att skratta så jag får ont i magen, han gör mig glad, han är mysig, ja han är allt det där man vill ha. Å han är ju snygg med, å har ett sexpack på magen!! Så nice!
Så otrohet, nej tack. det bojkottar jag!

Så dagen sanning är: Otrohet är så jävla lågt, ett slag under bältet på den man är otrogen emot. Det är fel fel fel. Sen får ni säga vad ni vill om den saken. Och jag har erkänt att jag varit otrogen så jag är inte någe bättre jag. Men en gång aldrig mer. Aldrig någonsin.
Skulle Aldrig kunna riskera det jag har för att söka lite spänning hos någon annan. Absolut inte.


Kommentarer
Postat av: Tove
DATUM: 2012-03-24      TID: 18:17:00     BLOGGADRESS:

otrohet e för jävla jobbigt asså.. vet många som vart med om d.. men du har aldri vart d va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback