Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-16  |  Tid: 14:27:06

Att göra idag..




Så listan på saker att göra idag har varit:

Ringa soc - Check!
Ringa bemanningen - Check!
Ringa Storfors Kommun - Check!
Ringa Bergmästaren - Check!
Ringa Uppsala Universitets sjukhus - Check!

Ska ringa ett samtal till om jag bara hittar ett nummer. Så jaa, idag känner jag mig effektiv. Imorgon ska jag till banken och prata med dom. Kommer förlänga mitt medlemskap på modellbilder idag med förhoppningsvis :D Så man kan söka lite uppdrag. Har även skickat iväg ett pm till en person som hade en foto ide ute. Ska väl även försöka få ut ett förslag om en foto ide jag med.. Men det saknas lite prylar för att det ska bli bra. Och det är dessutom för kallt ute för det nu.
Hoppas att Angelique är på lite foto humör snart så man kanske kan få lite bilder om snön behagar att ligga kvar ett tag till.. Lär väl säkert bli sjuk på kuppen men så får det vara. Haha. Men är så sugen på att fota lite i snön nere vid sandviksbadet eller nåt, runt udden där.. ^^ Så man kan få upp lite nytt på mb :P

Men jaa, det va väl det jag skulle göra idag. Och så ska jag gå ner och boka tvättid, det gjorde jag aldrig igår, samt plocka rätt på all disk ute i köket. Så det ser litte snyggt ut ^^ Får väl se om mys kommer ikväll.
Har balkongdörren öppen så det vädras in lite frisk luft, kallt är det ute vill jag lova.

Nej, nu ska ja kika runt efter ett nummer så jag kan ringa ett samtal till :)

Puss Hej!

 
Bjuder på en gammal bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback