Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-19  |  Tid: 23:52:46

5e plats!





Inte klokt, jag ligger fortfarade på topp 10 listan efter 99 dagar! För 97 dagar sen så låg jag på 10e plats, nu helt plötsligt ligger jag på 5e.. Häftigt :D Får se vilken plats jag ligger på imorgon efter 100 dagar uppe ^^
På modellbilder alltså :D

Är seriöst dags att ta nya bilder nu. Trött på att vänta.
Men jaa, skojjigt att man fortfarande finns med på listan :D

Kanske fått ett värdinne jobb :D Faan va skojj det skulle vara!! Fick ett mail om förfrågan ifall jag fortfarande va intresserad och det är klart jag är det :D Så vi får se hur det blir. 8-9 feb är det iaf :D stad säger jag icke än. Väntar lite med det.

Nu säger jag god natt!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback